BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, August 2, 2010

~~Sihir Laknatullah~~

Dlm idop aku dh byk sgt prbuatan sihir aku pnah tngok dpn mta aku sndri..manusia zman skrg ni dh rmai yg buta hati krn trlalu byk sgt ilmu yg xbguna.smp ade gk yg snggup mnyihir suami sndri smata2 nk bpoye2 ngn jantan len..Ya Allah..d mna darjat seorng is3 yg bgitu suci dcc suami???xtrfikir ke dorg yg syurga sesorang is3 hnya d telapak kaki seorang suami??nauzubillahi min zalik....mntak d jauhkn sume 2 dr idop aku...

Mlm ni aku nk story psal sihir yg blaku around fmily aku gk la...tp dlm fmily bsar..ade ke ptut si is3 ni snggup g sihir si suami smp suami die tunduk xbrani nk kta pe ngn tndakan trkutuk die 2..si is3 bwak blik jntan len dlm umah pn si suami xbrani nk kta pe..ciap bg blik tdo lg utk dorg ehem2 jnji si is3 xtnggalkn die..rpa2nya si is3 dh sihirkn die smp die lpe ngn fmily sndri n tunduk dgn khndak si is3 neh..sgala tlunjuk is3,die akn tunaikn smp si suami ni pnah kne sepak trajang dgn si is3..xckup dgn 2,si is3 ni ciap smpan vdeo *&^%$@# die ngn jantan2 len dlm hp die..kt mne la ltak hrga dri seorng is3 yg bgitu mulia dcc Allah??dh sume prbuatan is3 ni d'sedari oleh fmily si suami,bleh plak die larikn ank2 smata2 utk mnjadikn suaminya sndri spt org gla.nsib baikla fmily si suami ni g brubat n then si suami ni trsedar n trus mnjatuhkn talak 1 kpd si is3..ble dh is3 ni xpuas ati d'jtuhkn talak,bleh die g sihirkn lg si suami smp xsedarkn dri smp mmukul ibu n adk2 yg lain smp sparuh mti..mmang si is3 ni xtakot mati n xpnah nk sdar dgn dosa yg die lakukn..masyaAllah..aku pnah brjumpa dgn si suami sblom dorg brkahwin n jauh brbeza keadaan si suami stlah dorg kawen..aku hnya smpat brtemu dgn si suami skali sblom die disihirkn wt kali kdua..mmang trkejut coz bdan si suami dh mcm tgkirak idop akibat di sihirkan..arini aku blom dpt pa pe brita dr dorg..hope sok lusa da story bru yg aku bleh share kt cni..hope dri aku n korang xkn trjadi cmne yg aku citekn td ni n d jauhkn drp perkara2 yg d murakai Allah S.W.T..Amin..

0 comments: