BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, April 20, 2010

~~eXAm yG pEnINg~~

Brmula dgn pg yg mmningkan kpala otak aku,dsmbung ngn soklan exam yg trut wt aku rse pning mloya cm nk muntah..arini mmang ari yg pling malang skax bg dri aku..nota yg aku bce utk paper drama bhgian B,xde yg msok lgsung..ape pnye solan da..mle2 pegang krtas soaln,aku xsgke yg soklan2 2 akn mmbunuh trget A aku..awl 2 aku cbe tenangkn dri dgn mmbaca sgala surah yg aku tawu sbb nk mudahkn aku utk jwb exam..tngah2 aku khusyuk bce doa,mmbe aku yg sorg ni pndang plik je kt aku..muke nk mrah pn da,nk ngis pn da,cm nk mkn org pn da..hehe.upe2nye die dh bg sign kt aku yg nota2 yg kitorng hfal 2,xde lgsung msok dlm exam..aku wt slamber je time 2..cbe nk elakkn pk prkra ngatif la ktakn..ble skax bkak krtas soklan,mamng kompomla yg soklan 2 xde pn kitorng hfal notanye.. pndek kta mmang xley jwb lgsung..aku mlekn dgn mnjwb bhgian A,pas2 trus menggoreng utk bhgian B..aku menggoreng smp xckup mse..idea trlbeyla ktakn..hehe.xpe la..mgkin da mrkah lbey kot utk aku yg trlbey mggoreng..pas abs jwb exam,aku n da geng pn mnruskn prjlanan ke bank utk mngambil duit mmbe aku yg sorg ni(jutawan gle) kt BHEP.dh setle sume,kitorng pn tnggu kt bus stop nk blik kolej.sdang aku n mmbe2 leka brborak,pas2 aku trdgar suare sorg awekss mat salleh ni.."Excuse me"..dgn cpat2 aku tnduk kbwah..bkn sbb malu,tp sbb mlas nk brspeaking..haha..mmbe2 aku ni lg la jem..wt derk je ngn minah salleh 2..las2 mmbe aku yg sorg ni g jwb..cm xcye je..slalunye die la yg slalu lri dr geng2 salleh neh..hehe..lega sgt ble dh minah salleh 2 blah..xsmp 5 mnit kitong gelak bb minah salleh 2,tetibe je mat salleh ntah dtg dr mne tah dok kt sblah aku..mmbe2 aku dh mle gelak coz dorg mmang dh tawu yg aku ni ckup fobia ngn geng2 salleh neh..haha..aku mngmbil inisiatif dgn trus je bngun n lri dr tmpat kjadian..ble tngok aku lri,trus mmbe2 aku pn xtnggu g dh kt c2..mklumlah,dorg pn sbnarnye fobia sgt ngn geng2 salleh neh..hhmm..skit prot je gelak ble tringat kes pg td 2..tah pa pe je..k la,mlm ni aku rse nk tdo awl je..ltih sgt jwp exam siang td..gud nite...:)

0 comments: