BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, April 17, 2010

HaRi Yg meMBioLKn KePaLa Otak Aku

Cm besa,arini aku study start dr pg smp mlm..tp pg td aku bngun lwat ckit coz smlm aku tdo dh kul3.30 pg..ngntuk siot..mlayan krenah nota drama n puisi yg rse nk muntah je ble aku bce. tp pe2 pn aku ttap brjuang utk nk ingt sume isi2 prot sume nota 2..Btmbah biol coz mlayan krenah sorg mamat yg tah pa pe yg die mtak aku story ckit bb die dlm neh..wlaupn aku xltak name,tp aku rse die dh ckup bangge gle ble aku dh tunaikn prmintaan die neh wlaupn storynye ciput je..biar die snok sndri n trus pk pe yg die yakin sgt ngn knyataan die 2..hhmm..no komen..tkot tclap ckp,msti aku kne blik dgn knyataan die yg tah pa pe 2..plik tp bnar..:) Aku lyan je dgn kisah "rumput"nye yg die soh aku wt tanggapan sndri tntang cite yg die dh download dlm fb..aku sbnarnye bkn pham sgt ngn kisah "rumput" 2,tp wat2 pham je coz tkot die ckp aku pending lak..hehe..ble pk2 blik bb "rumput" yg die ckp 2,ade gk btolnye..biar je la die sorg yg gne prinsip "rumput" die 2 coz kdang2 aku sndri xley nk follow prinsip "rumput" 2..hhmm..nk tawu ape prinsip "rumput" 2??nnti aku mntak ngn die..tp xtawu r die nk kasi ke x..die ni agk kdekut ckit..tp kre ok la..kang xmo kwn ngn aku lak kalo aku ngutuk die lbey2..hehe..pe2 pn die ttap kwn bek aku...(msti syok gle aku wt statement ni)..setle cite bb die..bb aku lak neh-arini aku rndu sgt2 kt umh..byk bnde yg wt aku pk dlm sari ni..tntang mmpi aku,tntang mse dpan aku,tntang aku ngn die..hhmm..yg pnting idop aku skrg dh byk brubah..ke arah yg lbey baik. Omputeh ckp better than before.aku pn xtawu btol ke x..juz tulis je..bkn da ckgu ngajo grammar dlm neh kn..hehe..pe yg dh jd kt aku n fmily aku slama ni btol2 wt aku matang n dpt brfkir yg mne baik n yg mne bruk tntang idop mnusia,tntang kjujuran,tntang ksih syg,tntang pngorbanan,tntang hasad dengki,tntang ilmu sihir n sgala2 yg dh wt aku trauma dgn prbuatan mnusia keji dlm dunia ni..hhmm..kdg2 kte xtawu sape lwn n sape kwn..tp aku brpegang pd 1..prcya pd Allah yg sntiase dcc aku..stiap ape yg brlaku dlm dunia ni,hnya Allah je yg tawu..ape2 yg brlaku dlm idop aku adlah khndakNya..prcaya pd Kun Faya Kun..kalo Allah bkhendak ssuatu 2 akn brlaku,maka jdilah bnde 2..xde ape yg bleh kte halang selain redha dgn ktentuannya..mcm stiap prbuatan sihir yg trpaksa aku n fmily aku lalui sblom ni,sume 2 tlah mrubah sgala2 mse dpan aku n idop aku..mgkin itu ktentuan idop aku n 1 ujian drNya..aku prcya, hamba Allah yg dh wt idop fmily aku mrana akn mndpat blasan yg stimpal dgn pe yg die dh wt pd kami..hrap Allah dpt ampunkn dosa hamba Allah ni sbb aku tawu dosa prbuatan sihir itu lbih dasyat ble d alam barzakh nnti..mgkin sdikit trsimpan dndam dlm idop aku pd hamba Allah ni tp aku tawu,Islam xpnah ajr aku utk brdendam..so aku prlu maafkn hamba Allah ni..2 je la aku nk ckp mlm ni..trkuar tjok la plak..addooii..pe2 pn..lyan...zaasss!!!hehe..

0 comments: