BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, July 11, 2010

~~HiDuP Dan MaTiKu..(^_*)...~~

xtawu la nape mlm ni aku blur sgt2..xtawu nk pk pe..otak srabut,hati xtenteram.mgkin dsbbkan skit aku yg xntah ble nk baik..aku nk kmbali cm dlu..idop dlm keadaan tnang..aku cba utk elakkn drp pk bnde yg bkn2 tp xtawu la nape emosi aku btol2 xleh nk control..ssah utk sape2 fhami pe yg aku rse..kdg2 rse nk ngis..kdg2 rse sdih cm nk mti je..pnah aku mntak mak aku blikn aku kain btik pnjang yg org gnekn utuk ttup jenazah..ntahla..sume 2 ajal n kte sndri xtawu ble kte akn d jmput kmbali..tp aku blom bsedia utk sume 2..byk lg bnde yg blom aku dpt..aku nk setlekn dlu yg mne ptut..tp kalo ajal dh smp,aku redha..ia xkn lwat wlaupn sesaat..Allah dh ttapkn sume 2..

skrg aku ngah cuba utk pbetulkn dri aku yg ntah pa pe ni..nk blik ke zman dlu pn dh xbleh..sbaiknye aku btolkn prkara yg xbtol yg prnah aku lakukn kt atas muka bumi ni..hrap2 aku bleh ubah sume 2..tp kne slow2 r..tp skrg aku rse cm dkt je ngn mti..mgkin prasaan aku je..n mgkin gak btol..aku xtawu n xpnah sape tawu ktentuanNya..aku hrap sgt2 aku djmput bkn dlm keadaan yg truk cm xcdent ke..tp 2 sume Allah dh ttapkn..aku ttap trima..cm kazen aku dlu 2 pn mninggal kes xcdent..sume cm xpcye je coz bru je lpas ckp ngn die tawu2 je dh mninggal..sedih sgt2..

aku xtawu thn ni sape la plak akn d jmput..aku rela d 'jemput' dahulu sblom org2 lain yg aku syg 'dijemput' olehNya..aku xnk tngok dorg pegi dpn mta aku..tp kalo dh ditakdirkn cm2,aku redha..sume org yg aku syg adalah pinjaman je utk aku..mak n abah aku d pnjamkn utk aku kt atas mke bumi ni..n ble smp wak2 yg tlah djnjikn,aku prlu redha dgn setiap ketentuanNya..hnya die yg brkuasa ats sgala2nya...

Aku hrap setiap prjlananku hari ini akn lbih baik dr smalam..aku nk sgt2 tngok org2 yg aku syg sntiasa dcc aku smp ke akhir hyat aku..fmily n mmbe2 baik aku..syg u all..(*_*)..

0 comments: