BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, July 7, 2010

Kau di hAtIKu..(^_^)

Bismillahirahmannirahim...dh lme aku xupdate aku pnye blog ni..besala,bz ngn xtvt harian yg tah pa pe je..ble la aku nk trus tnam anggur kt umh yg dh ckup sbur aku siram stiap ari..pe2 pn,hrap da rezki la utk aku slpas ni..amin..

slama aku x bkk blog ni,mcm2 bnde yg aku dh lalui...mcm2 bnde yg dh aku tempuhi dlm mse sbulan dua bln neh...tmbah2 lak rini adalah ari yg special utk aku n fmily aku..tp special cmne pn,da gk prasaan sdey yg wt aku n fmily rasai..7/7..genap besday arwah adk aku yg kdua..(A-Fatihah)..hnya doa yg dpt aku kirimkn utk arwah d sna..hrap2 die gk mndoakn ksejaahteraan aku n fmily..rndu sesgt kt die..ble pk2 blik,untung jd die coz die pegi tanpa mlakukan sbarang dosa kt muka bumi ni..tp aku..xtrhitung...mmang btol Allah sygkn die..

Sdar xsedar,bln ramadhan pn dh dkt..thn lpas org yg aku syg pegi mninggalkn aku,fmily n sluruh adk bradik aku..thn ni xtawu plak sape yg Allah akn pnggil plak..tp aku dh dpt byangkn hari rya xseindah dlu..xseindah wak2 arwah spupuku ada..hrap2 dpt pegi ziarah kbur cm rya thn lpas..sedih sgt2 ble mlangkah ke tnah prkuburan die..die d lahirkan bln ramadhan n minggal jgk bln ramadhan..die pnah jnji nk wt bju rye sme cm aku,tp xsmpat pn..die dh pegi..die gk pnah gtaw nk wt rmbut cm aku..pendek kta sume nk ikot aku..tp xde bnde yg smpat die wt..ble aku tngok blik rkaman 999 n paper metro yg da cite sl xcdent die,mcm2 yg aku pk kn..ntahla..

Pe2 pn,hnya doa yg dpt aku kirimkn wt die n arwah adk aku..(Al-Fatihah) utk Nur Hidayah dan Nurul Fitrah..

0 comments: